Thursday 28 April 2011

.: aku wAKtu di seKOLah dulU..

Assalamualaikum.. hip, hip hooyah!!! hehee..@(*0*)@


dengan bibir yang masih tak abis-abis tersenyum, saya nak stori skit lah pasai zaman saya budak kecik dulu-dulu.. 
(^-^")'\..*hehee, semacam pulak hepinya.. mood saya sejak akhir-akhir nie mmg down lah.. bored to death la katakan.. ='(  hmmm, kalo along men tarik rambut pun, jawabnya makan backhand lah.. cepat jah berasap kepala nih.. sikit-sikit nak marah, sikit-sikit nak melenting.. memang tak patot pun, kan??! tapi nak buat camna, bibir ni bab nak paksa senyum mmg out lah.. tapi.., tapi kan..., sejak beberapa minit yang lalu, dunia saya yang BORING + LESU + PENUH KESIMPATIAN telah berputar 360 darjah oowhh... nak tahu pasal pah?? hehee, tu lah nak crita cikit nih..


8.30 p.m:


saya melangkah ke bilik saya. setelah merah dah telinga nih dok kena berleter ngan mak saya yang kiut-miut tuh, saya pun cepat-cepat lah mengemas boxes-boxes yang bertimbun dalam bilik saya.. (perggh, mmg dasat lah betapa saturatednya debu-debu yang menghiasi kotak-kotak tersebut..) saya pun amik lah mini broom , dan sapulah habuk-habuk tersebut.. punya dok kusyuk-musyuk dok kemas sini dan sana, tetiba...!! (jeng! jeng!.. what the..)


hehee, kasi feel skit debarannya.. tak da lah surprise extragaban sangat, cuma nak crita yang saya terjumpa lah notebook, **(notebook yang dimaksudkan adalah buku nota yang ada gambar micky yer, bukan notebook brand toshiba ka, lenovo ka  yer..), notebook saya waktu saya form 1 dulu.. huhu.. (^____^)*


 ** nama: FEth-IN [ tulisan memang senget-benget lah..]
     tahun/tingkatan:  (tinggal blank jah, huhu..^o^ )
     mata pelajaran: Ala SAtu Celita..[ sengalnya aku dulu, sejak bila jadi minah amoi nih..]
    nama guru: PUAN GABENOR PLUTO VS MARIKH [ biaq btol dohh, aku ka yang tulis nih,hehe, sengal gak aku   
    waktu kecik dulu..]
    sekolah: kilang trektor thailand(siam) 0_o'..


fuhh, agak terpegun plus excited la waktu jumpa buku tuh..!! in the nick of time, saya pun bukak lah buku tersebut..
memang terburailah isi perut baca balik contengan plus coretan saya waktu kecik-kecik dulu.. bab handwritten, toksah dok tanya lah, memang hangus lah..(^_^) ~tapi sekarang dah comey-domey lah!! hehee, okelah.. abaikan bab tulisan tuh, bukan nak crita yang tuh pun..


yang saya nak highlight kat sini adalah saya terjumpa satu sajak member saya bagi.. (^_^)' .. hehee, member-member saya yang berbakat..!!


SAJAK UNTUKMU FETH-IN ( kawan saya tulis dalam notebook saya waktu saya tengah tido dalam kelas)


feth-in yang kiut-miut, (hehee, kiut-miut tuh saya yang tambah!! (^__^)
sejak ku kenalmu,
baruku mengerti apa itu erti tidoq, 
air liur mu yang meleleh mampu mencuci mejamu, 
mukamu yang berkerut seperti nenekku,
akan ku kenang hingga akhir tahun ini..


feth-in,
janganlah kau terberak di dalam kelas kerana aku, 
kerna sesungguhnya itu perbuatan yang keji.. (@.@)

                                                signature: bentuk katak mata besar..
                                                woi, ada ubat mata pensil dak, ngantuknyer!!


apa yang saya boleh komen pasal sajak tuh, adalah kawan saya nih memang SENGAL!!


p/s: sesengal kau pun, aku tetap sayang kau..! kalo dulu aku tak sempat ucapkan thanks, thank oke coz made my day.. hihii.. ~hepi.. hepi..♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫


----TAMAT----

No comments:

Post a Comment