Thursday 28 April 2011

~ mY fiRst Entry..~

Assalamualaikum.. Well, hello world!!! *copy style IniAnwarHadi (^_^) hehee..

wahh, my very very first entry.. bengkak gak arh otak nak memikir apa la yang nak sumbat kat first entry nieh.. biasa lah first time tulis blog kan.. opss, silap!!  first time tulis entry kat blog yang sendirian berhad bawah nama saya!!! huhu..=)

in fact, sebenarnya blog nih dah siap terbina cukup tiang ngan bata sejak lima ari yang lalu.. ( fuhh, mesti ternganga sapa2 yang baca betapa slowienya saya nih.. (>.<') hehee.. iyalah, mmg blur tahap gaban lagi waktu tuh, tak tahu nak tulis pah.. so, nak buat camna.., terpaksalah mengurungkan diri yang lara nih dalam bilik dig idea nak tulis pah.. tp, smpai skrang tak tahu lagi  nak tulis pah.. kiranya, entry ini nak crita yang saya tak tahu nak tulis apa jelah, hehee.. hmphh,saya pun tertanya-tanya apsallah kosongnya otak saya skrang nih.. ehrmm,mgkin berpunca akibat kekurangan oksigen kot..!! (^_^) < uihhh, jangan salah faham, bukannya tak ckup oksigen sebab duk kat bulan ka, mars ka, venus ka, tapi mgkin sebab asyik2 terperap cam asam dalam umah ka.. besa la, penganggur 24/7 la katakan.. huhuu ='( ..  


BUT, nak kongsi skit, minat plus intention nak buat blog nih dah lama dah terpacak dalam ati dan kalbu saya, since saya form 4 lagi.. tapi nak buat camna duhh, waktu tuh masih dok blajar lagi.. dah lah dok asrama.. sekali dapat cuti pulang bermalam pun, berbunch-bunch homework ikut balik skali.. T_T  so, terpaksa la saya kuburkan hasrat hati tuh, nak concentrate pelajaran dulu la katakan.. hehee..< excuse semata-mata >  tp, pa2 pun, skrang dah terfulfilllah impian saya nak buat blog nih,.. Woah!! (O_o) hepi tahap!! sampai tersenget mata sebelah.. huhuu..

so, pa2 pun, i wish lah perjalanan saya sebagai blogger nih bermanfaat, beneficial for myself and you, you and you.. dan, dan, dan, tidaklah seperti melepaskan batuk (uhuuk!u..huk!!) di tangga.. (hehee, not the batuk one, k!! for budak yang nak amik periksa, jangan ikut!! batuk korang tu adalah tempurung dalam bahasa jawa!!) =)

okeyyh, itu jah yang nak crita.. ( er, errk.ada ka saya crita sumthing?? .T___T *hampa btol..*)

then, assalamualaikum.. =$

p/s: erhmm, even baby nowadays pun dah start blogging!! hehee.. (>^-^)>
                                                             

No comments:

Post a Comment