Friday 29 April 2011

** mY exTra-Worst niGHt!! (#___#)

Assalamualaikum..  for all the atoms in this universe!!

(#__# ') sobx! sobx! very horibble night for me as aku dah ter-hilangkan surat beranak abang aku yang second, angah!! memang sengal la, berpeluh-peluh dah dahi nih sampai kering dah suma peluh yang ter-excretion dalam badan nih.. gelisah tak gelisah, dah lah aku nak kena bawak for interview ari isnin nih kat alor setar.. memang lah tak konfem lagi yang diorang nak ke tak certificate tuh, tapi like moyang-nenda suka kata lah, sediakan payung sebelum hujan..

nak jadi kisahnya, aku memang ada instint yang agak solid-kayu jati lah yang aku dah ter-buang benda alah tuh.. (0___o)?? what should i do?? omo, otto kachi..?? ini semua kerana gara-gara aku guna certificate tuh waktu nak phomotostatkan certificate tuh untuk dihantar ke pejabat zakatlah.. punya kelam-kelibut nak mintak disahkan lagi, aku pun tak tahu lah mana aku pi taruk benda alah tuh.. ntahlah, aku pun dah tak larat nak dig memory dah.., tapi rasanya memang dah terbuang dah lah certificate tuh, sebab lepas je abis antaq salinan-salinan sijil apa-apa tuh, malam tuh aku kemas bilik.. agak berbunch-bunch jugaklah kertas yang aku buang malam itu gara-gara kertas conteng ngan salinan-salinan yang salah cop.. so, kiranya memang MASAK lah aku lepas nih ngan abah dan angah.. OMMmmmOOooo... %#%$@%$##@!!!



dah lah malam nih, tengok maharaja lawak tapi tak lawak.. kuciwa btoilah dengan nabil ngan jambu... expect depa buat gempak-zempak lah.. tapi hampeh btol.. nasib beklah jozan ngan sepah bes..*thumbs up!!* ingat lagi ayat sempoi sepah, 'kalo nak jadi bek, jadi cam dafilah...~baik punyaaaaa....!!' (^___^)**

barang-barang yang nak pi besok pun tak kemas lagi.. baju kurung pun tak iron lagi.. -ehmm, memang tak sport-light-hepi-candle lah malam nih...>..<' !

layan video sepah yang Ter-best lah..( ko diam peah!! *___^ ..) luv it very mucH!!! memang bleh jadi penawar release tension..

No comments:

Post a Comment